Itt egy kis útmutató, hogy keltsd fel újra a figyelmüket, hogy majd újra vissza jöjjenek hozzád
Mindannyian tudjuk, hogy sokkal drágább új ügyfelek figyelmét felkelteni, mint megtartani a már meglévőkét. Területenként változhatnak a számok, de akár 5-ször drágább lehet új ügyfeleket szerezni, mint a meglévőket ápolni.Először keltsd fel a figyelmüket.
Állapítsd meg, hogy mi lehet a fő érdeklődésikörük és annak megfelelően találj ki egy tevékenységet, amellyel újra bevonod őket. Például, ha az új termékekről vizuálisan szeretnek informálódni, akkor esetleg érd el őket egy videó bemutatóval.
Határozd meg a szerinted leghatékonyabb csatornát és célzott üzenetekkel emlékeztesd őket a termékeid, szolgáltatásaid előnyeire.
Figyelj a tartalomra!
Miután megtaláltad a legjobb csatornát, helyezd a hangsúlyt a tartalomra. Például írj Blogot,e-könyvet, vagy esettanulmányokat, hogy kialakítsd a hűséget feléd.
[caption id="attachment_297" align="alignnone" width="1000"] tartalommarketing[/caption]
Készíts felmérést az ügyfélkörödben és az adatokat használd fel a tartalomhoz. Az ügyfél szeretné tudni, hogy a céged tényleg tudja, hogy mit csinál és érti a dolgát. Olyan termékeket és szolgáltatásokat nyújt számukra, ami illeszkedik az ő problémájukhoz.
Légy találékony!
Minden megnyilvánulásod legyen céltudatos. Mindig találj időt arra, hogy átgondolod melyik tartalom lesz a legkedvezőbb és a legértékesebb az ügyfeleidnek. Ha lehetőséged van arra, hogy visszaszerezz egy ügyfelet, ne halogasd, csinálj mindent a legjobban és használd ki, mert nem biztos, hogy lesz rá alkalmad többször.
Néha még az ügyfél sem tudja, hogy mit szeretne, ezért neked meghallgatnod, hogy megtaláld a legjobb megoldást a számára. Ha látja, hogy foglalkozol vele, tudni fogja, hogy elkötelezett vagy.
[caption id="attachment_298" align="alignnone" width="1000"] ugyfel-visszajelzes[/caption]
Mindig kérj visszajelzést.
Mi történik akkor ha betartod az eddig leírtakat és még mindig nem szerezted vissza az ügyfeledet? Tudd meg, hogy mi történhetett!Tanulhatsz a hibáidból, kérj visszajelzést és pótold a hiányosságaidat.
Ez lehetővé teszi, hogy az ügyfelek tudják, hogy még mindig érdekel a véleményük.
Az ügyfelek visszaszerzése nem könnyű feladat, de kellő odafigyeléssel és a megfelelő eszközökkel sikerrel járhatunk. Az ügyfelek megtartása a siker egyik alapfelétele. Ha követed ezeket a lépéseket talán segítségedre lehet ebben.
Sok sikert kívánunk az ügyfeleid megtartásához és vissza szerzéséhez!