Marketingtippek

Marketingtippek

Az 5M-modell

2017. május 27. - marketingtippek

A reklámkampányok egyik alappillére a marketing világával szorosan összefüggő 5M-modell , amelynek figyelembe vételével érdemes kialakítani minden kommunikációs tervet:

[caption id="attachment_361" align="alignnone" width="1000"]marketing terv marketing terv[/caption]

  • Cél vagy misszió (mission): a reklám céljának pontos meghatározása (hogyan lesz ismert, pozicionálás, brand erősítése stb.).
  • Költségvetés (money): az adott kampány pénzügyeinek letisztázása.
  • Üzenet (message): annak a megállapítása, hogy a reklám által milyen gondolatot, üzenetet szeretnénk eljuttatni a fogyasztókhoz.
  • Média (media): időterv, valamint a megcélzott médiumok listájának összeállítása.
  • Mérés (measurement): az adott kampány hatékonyságának mérése. A riportálást a kampány előtt, közben és után is érdemes elvégezni, hogy - akár az ügyfelek, főnökök stb. számára is - kiderülhessen mennyire volt sikeres.

A bejegyzés trackback címe:

https://mtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr516229614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása