Marketingtippek

Marketingtippek

Gerillamarketing

2017. június 02. - marketingtippek

Vállalkozóként és marketingesként kizárt, hogy ne találkoztál volna a gerillamarketinggel. Ez a marketing eszköz eleinte nyugaton terjedt el, először 1984-ben esett róla szó Jay Conrad Levison Guerilla Marketing című könyvében.

[caption id="attachment_363" align="alignnone" width="1000"]gerillamarketing gerillamarketing[/caption]

Lényegében egy alacsony költségvetésű promóciót, üzenetet jelent a fogyasztók felé. A Magyarországon is egyre inkább alkalmazott megoldás az alacsony költségvetés mellett a kreativitással, a humorral vagy az érzelmekre hatva tud kitűnni a hagyományos reklámok közül.

Ha nem akarsz 8-10 évet várni arra, hogy megismerjék a márkád és gyorsan szeretnél érdeklődőket, vesd be ezt a trükköt. Többféle módja is létezik annak, ha tömegeket akarsz megmozgatni, akár a mostanság igencsak elterjedtflashmobot is választhatod hozzá, csak legyél célirányos.

Hogyan tudod mérni a sikereidet? Az eredmény érdeklődők és a nyereség formájában fog jelentkezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr4216229616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása