Marketingtippek

Marketingtippek

Trollok és önkéntes tudósok mindig voltak és lesznek.

2017. június 30. - marketingtippek

Olykor csak belső frusztrációjukat vezetik le, máskor valóban építő jellegűek tudnak lenni. Csak éppen nem mindenki tudja körültekintően és diplomatikusan megfogalmazni a véleményét.

[caption id="attachment_400" align="aligncenter" width="1000"]troll troll[/caption]

Ha közösségi média oldalt kezelsz, a felháborodás vagy a lelkizés helyett fogadj meg pár tippet:

  • Habár a Facebook-algoritmusok a sok kommentes bejegyzéseket helyezik előre, ezt ne vitával érd el. Ha nagyon sértő, töröld vagy rejtsd el a bejegyzést. Ugyanez érvényesül a sértegetések esetében is, elvégre a te oldaladról van szó.
  • Minden kérdésre semlegesen, objektíven válaszolj, az oldal stílusának megfelelően.
  • Ha mégis kiderül, hogy te hibáztál, köszönd meg az illetőnek udvarias stílusban, hogy rávilágított arra.
  • Az oldalon a stílusoddal fogják egy lapon említeni a cégedet, így figyelj oda, hogy milyen reakcióid vannak, amikor nyilvánosan és a kommentekben kommunikálsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr8916229630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása